torsdag 13 oktober 2011

Vad är oddset för fredag den 14 oktober?

Jag läser nu i Aftonbladet och Expressen att turerna kring Juholts eventuella fiffel & båg fortsätter.

Nu ska han ha begärt och fått ut ersättning för att ha använt egen bil, trots att han haft hyrbil - som skattebetalarna stått för.

Jag funderar på om något av spelbolagen har så man kan spela på vilken dag Juholt avgår eller avsätts som partiledare för Socialdemokraterna. Jag tror fredagen den 14 oktober är en lågoddsare. Högst odds har förmodligen spelalternativet att "han får sitta kvar".

Om inte annat får jag åka bil till Stockholm och försöka övertala Unibet eller Svenska Spel att starta vadslagning om detta. Men då kommer jag att kräva reseersättning för tre bilar, om det är okej?

/Tibbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar